Sähköinen asiointipalvelu


Sähköisellä asioinnilla tehokkuutta ja resurssisäästöä!

ApproPal yhdenmukaistaa hakemusten käsittelyprosessia tarjoamalla opiskelijoille helppokäyttöisen palvelun, jonka kautta kaikki hakemukset hoidetaan ilman ylimääräistä paperien kierrätystä. Sähköinen asiointipalvelu tehostaa hakemusten käsittelyprosessia, sekä säästää paperia ja luontoa.


Hakemusten käsittelyn seuranta yksinkertaistuu

ApproPalista hakemusten käsittelijät ja opiskelijat näkevät muun muassa sen, missä vaiheessa hakemuksen käsittely on, kuka hakemusta käsittelee ja milloin hakemusta on viimeksi muokattu. ApproPalin avulla voi myös luoda tilastoja esimerkiksi sisällytysten, korvaavuuksien ja vapautusten opintopistemääristä.

Solenovo-sähköinen-hakemus-appropal

ApproPal

  • Tarjoaa kaikki hakemuspalvelut yhdessä helppokäyttöisessä kanavassa

  • Tehostaa ja selkeyttää hakemusten käsittelyprosessia

  • Sisältää rajapinnat useisiin toiminnanohjausjärjestelmiin

  • Säästää aikaa ja rahaa - ei jonoja tai turhaa paperityötä

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä